Okmányirodai ügyintézés | Gépjármű átíratás

  1135 BUDAPEST, TAHI U. 87.
Share on facebook
Share on email
Tisztában vagyunk azzal, hogy a gépjármű átírtatás egy időigényes és sokszor idegpróbáló esemény, hiszen nem tartozik ügyfeleink mindennapos rutin tevékenységei közé. Célunk, hogy az autó-vétel örömét csorbító kiszolgáltatott helyzeten átsegítsük azzal, hogy a kellemetlen adminisztráció problémáját gyors, professzionális és eredményes ügyintézéssé változtatjuk.
Okmányirodai ügyintézés autóvásárláskor

Célunk, hogy ügyfeleink mindennemű autóval kapcsolatos problémájára megoldást nyújtsunk, mindezt körültekintő szakértelemmel és teljes körű korrekt tájékoztatás mellett, mellyel az ügyfélközpontú kiszolgálást ügyfél élménnyé emeljük, annak érdekében, hogy ügyfeleink számára kellemes eseménnyé váljon autójuk szervizelése.

Pozitív: Minőség, Pontosság, Szakszerűség
Eredetvizsga és gépjármű átírás ügyében jártam a szervízben. Teljes mértékben elégedett vagyok. Hipergyors ügyintézés, proaktív hozzáállás és rendkívüli segítőkészség. Csak ajánlani tudom. Köszönet, Minden jót a továbbiakra! 🙂
Tóth Ádám

Miért minket választanak elégedett ügyfeleink?

  • a műszaki lejárta előtt díjmentes értesítést kap
  • rugalmas ügyintézés
  • udvarias ügyfélkezelés

A gépjármű átírás menete:

  • Gépjármű adásvételi szerződésének figyelmesen való kitöltése 4 példányban, minden példány aláírása külön-külön, ebből 2 az eladónál marad, 2 pedig a vevőhöz kerül.
  • Ezt követően  elsőként a kötelező felelősség biztosítást kell megkötni.
  • Majd az Eredetvizsga következik: abban az esetben nem szükséges, ha közeli hozzátartozó vagy örökléskor kerül másik családtagnak a nevére.
Gyors, hatékony és nagyon rugalmas ügyintézés. Csak ajánlani tudom Őket.
Szalai János

Az átírást 2 napos határidővel vállaljuk

(a pandémia miatt jelenleg ez csúszhat). Az alább felsorolt dokumentumokra van szükségünk mind magánszemély mind céges átírás esetén.

Az átíráshoz az alábbi okmányok szükségesek:

Magánszemély esetében:

  1. eredeti forgalmi engedély – vagy annak hiányában Okmányirodából kikért adatlap
  2. eredeti törzskönyv
  3. eredeti adás-vételi szerződés
  4. kötelező biztosítás kötvény
  5. érvényes műszaki vizsga vagy érvényes műszaki adatlap – amennyiben a műszaki lejárt – illetve hátsó rendszámtábla
  6. hivatalos meghatalmazás: csak abban az esetben szükséges, ha nem az a személy hozza, akinek a nevére kerül a gépjármű
  7. egy fényképes igazolvány (személyi igazolvány vagy vezetői engedély vagy útlevél)
  8. lakcímkártya – amennyiben van
  9. érvényes eredetiségvizsgálati igazolás (60 napnál nem régebbi)

Nem természetes személy, (cég) esetében:

  1. eredeti forgalmi engedély – vagy annak hiányában Okmányirodából kikért adatlap
  2. eredeti törzskönyv
  3. eredeti adás-vételi szerződés
  4. kötelező biztosítás kötvény
  5. érvényes műszaki vizsga vagy érvényes műszaki adatlap – amennyiben a műszaki lejárt – illetve hátsó rendszámtábla
  6. hivatalos meghatalmazás
  7. 90 napnál nem régebbi cégkivonat
  8. aláírási címpéldány és az aláíró(k)nak a személyi igazolvány és lakcímkártya másolata
  9. érvényes eredetiségvizsgálati igazolás (60 napnál nem régebbi)
Nagyon gyors volt az ügyintézés. Köszönöm!
Bánkúti Veronika
!

Figyelem!

A tulajdonjog megszerzését követően 15 naptári napon belül át kell íratni a járművét.

Testreszabott diagnosztikai javítási árajánlatainkkal szeretettel várjuk Önt a 1135 Budapest Tahi utca 87-ben.

Időpontegyeztetés érdekében kérjük hívja a
+36 70 363 3217
+36 1 349 6679
számot, vagy írjon a
info@tolgyesiautoszerviz.hu

Ami érdekelhet még

Leave a Replay

Iratkozz fel hírlevelünkre

Minden héten újabb szolgáltatást muttatunk be.